Wednesday, January 9, 2013

Stop fff!!!!

Assalamualaikum! Pagi buta semua.. hehe..
Esok petang aku ada exam nih tapi serious bosan gila nak study.. jemu wehh.. so aku amik lah time menghupdate belok nih..
Cita pasal ape ha? Entah.. Bosan asyik cita pasal cinta je ha.. Tak berkembang otak aku..
Oh okey aku dah tau ape nak cakap..
Firstly aku dah ada resolusi! Oke2.. tau dah.. In sha Allah aku kalo boleh nak kurang kan mencarut #celaka  nih. Haihhh.. Entah laa kenapa senang  je ayat tuh keluar daripada mulut aku.. Tak pon #Haremm..
Haha.. Sengal! #Kejadahnya pun satu.. Entah laah, maybe sebab aku dah biasa dengar orang mencarut kot, so secara tak langsung aku pun tereffect.. Huhuu..
#they say, one learns from their nature surroundings. Huhuu
Pakcik-pakcik aku kuat mencarut, dia cakap lepas je ha tak kiralah ada budak kecik ke tak tuh pasal aku rasa aku belajar mencarut nih daripada dia lah nih.. =.='' Hampeh toi..

*****
Masa kecik2 dulu, aku ingat lagi time paklong aku bawak kereta. Kalau plat kereta tuh mula huruf #P je mesti dia mencarut #haram jaddah betul betina/jantan nih.. Bawak kereta cam nokharemm.. Hahaha.. Sedangkan aku rasa dia tak sedar, dia bawak kereta pun 2x5 je ha.. bum main langgar je.. siap terlompat bagai kitorang kat belakang.

****
Pastuh aku ingat lagi kalau paklong aku tengah bercerita dengan mak aku, lagi2 lah kalo dia marah ayat nih memang wajib keluar. #Haram jaddah, #Puk*mak, #Celaka, #Pund*k, B****tMakHang.. Aihh.. Macam2 lahh.. Tapi serious aku memang menyampah dengar dia mencarut.. Tuh lah #orang kata jangan menyampah sangat, last2 habit tuh turun kat aku. Nasib aku suka cakap 2 benda je.. #Dem! #Celaka.

*****
Astagfirullahalazim.. Aku tak bangga, serious. So azam aku tahun 2013 bermula esok hari nak cuba taknak mencarut! Aamiinnn.. =)


No comments:

Post a Comment