Tuesday, January 8, 2013

Masuk line pnyer kes

Assalmualaikum uolz!
Cehhh.. Rajin pulak aku menghupdate belok nihhh.. Well, nak buat camna bila si gedix ada peksa esok and lusa dia tekanan jiwa kejap.. Ahaha.. Oh, btw doakan aq k!

Sebenarnyeeee kan, rasa macam nak tutup facebook je ha..
Setiap kali online nmpak someone yang kalau boleh taknak nampak langsung.
Aku tak tipu lah, rindu kat dia oke? Kemain aku rindu2 nihh sejak dua menjak nih..
Nih mesti kes peksa punya pasal, cehh.. #Hilang ketenteraman jiwa.

Tapikan.. Serious lahh.. Come on lah fikir tak acane ko nak lupakan someone yang ko minat 10 tahun dulu kalo ko asyik nmpk status and gambo dia.. Pfft..
Gila betul!

Aku ingat sem lepas aku suka kat orang lain dah.. Eh baru aku perasan, orang lain yang aku suka tu macam orang yang dah lama dah aku suka, sepesen! Adui...

Bezanya orang yang aku suka dulu tuh, pemalu dan comel-comel je perangai dia.. even sampai sekarang but orang yang aku ingat aku suka dari sem lepas tuh perangai dia.. Err.. entah..
Satu je kot, tak boleh laah aku dengan lelaki yang mengelike, mengomen status aweks-aweks punoh lurah dendam nih.. tekanan aku jadi.. hahaha.. punoh ar harapan aku nak tukar hati ke orang lain. Kekeke.. Tapi kan, still tak dapat nafikan aku suka dia lah sebab memang taste aku kott cuma feel tuh tak mendalam macam yang dulu lahh..

Aku terfikir kan.. Aku ke yang bermasalah? Aku ke yang memilih? Ke aku yang demand lebih sangat tak sedar diri? Aku pun takde lah alim mana kan? #muhababab diri sat..

...............
..............
..............
Serious blank...

Sem lepas ada sorang mamat nih, tipu lah sem2 lepas sekarang aku dah sem 5 lagi 6 hari aku merdeka.. muahaha.. well, berbalik kepada cita asal..
Dia cakap dia nak kawan dengan aku.. Kawan je lah, kn? Simple aku bukannya memilih. Lagi pun aku selalu rasa yang orang cepat bosan dengan aku.. So bagi aku friends come and go tu macam biasalah.. Haha.. #Sentap snirik jap.
Okay tamat, sambung cita..
Lepas tuh mamat tuh kite panggil dia nama lah.. Kesian pulak aku mamat kini, mamat lepas, mamat mendatang.. tersedak orang nama mat! huhuu..

Okay si Idra nih.. Ehh.. pelik pulak nama nih.. hahaha.. cam nama perempuan pulak kerling sekali.. ahh, lantak2.. nak sambung cita..
Idra keluar kan statement nih.. "Nak adjust  dengan awak.. "Almaklumlah aku nih kan student akaun, adjust nih aku ingat adjustment financial statement ah.. Hahha, nipu je nih!
Okay tak.. tett.. Aku tanya lagi, adjust? kejadah pulak adjust nih?
"Adjust lahh tak kan tak tau kott.. Nak masuk line.."
Okay.. Sentap jap.. Aku dah paham tapi nak buat paham ke buat-buat tak paham..
Eish.. masalah dah nih..
Aku taknak serious sangat so aku buat lah lawak bangang aku.
Ohh.. masuk line, hahaha.. Celcom, Digi, Maxis? 
korang paham tak mesti Adli tuh bengang tahap cipan dengan aku buat2 bodoh camnie.. hahaha..
Seriouslah, aku tak bolehh cuba lah ko paham sikit aku nih camna dulu sebelum nak buat financial adjustment, hishhh..

Adli bengang rasanya, bukan rasa tau dah. Dia cakap nak mengorat awak lah!
Aku terkebil-kebil kat depan laptop untuk seketika. Eish, camna nih... Suka sebagai kawan, tapi lebih2 nih aku tak pasti aku mampu ke tak.. Taknak main kan perasaan orang. Haduilahhh..

Jadi aku pon balas.. yeke nih??haha..  terharu pulak!
Kalo aku jadi Adli sungguh aku mencarut dah! Celaka betul tino nih, aku seres dye memain.. Huuu..

"Yelah.. Sapa lagi?"

"Meh2, saya adjust awak dgn saeng.. "

"Sapa2?"  Aku rasa mamat tuh nak cover malu dia dah.. Mestilah kalo aku pun..

Okey takat nih je cte.. Haha.. Yang penting pastuh aku dah selamat! Hahaha..

Walaupun dah Sem 5 , harituh dia try lagi tapi berjaya ditangkis! uhuhhu.. Aku memang hati kering, sori awak! Saya belum bersedia.. Tetapi saya hargai perasaan awak, sangat! Terima kasih sebab suka saya.. =)

Memang laaa kn, aku nih..
Sapa nak masuk line dengan aku memangg kena pkai P1 punye.. nanti aku switch line..
Hahahhahahaha.. =D

No comments:

Post a Comment